Sunday, March 6, 2011

cik Canon-nian yg tercinta

Hadoihhh... dah hampir 2 bulan aku x sentuh cik canon aku..kesian bila d pikir-pikirkan.
bukan aku xnk sentuh tapi taw taw r aku plajar ipt so bnyk esemen bila dh hujung2 sem ni...aku taw cik canon aku minta di belai tp nk wat cam na aku mmg sibuk..tambahan aku student Graphic plak..

tp jgn risaw r..pas habis sem ni aku nk melancong ngn cik 450D aku kat langkawi,cuz da plan nk hony moon ngn mmber2 aku...waaahhhh...ni klu dia boleh memahami bahasa aku kompom dia menangis hahahaaa..yoyo ooO ja aku ni..hahaa
nt nk wak dia p amek pic panorama landscape..perghhh mmg masyuk...

cik Canon aku ganas skali shoot trus menepati citarasa aku...tu pasai aku syg sangat kat dia...dia lah cinta aku...kahkah kahhhh.. >.< ...
nt aku nk bg baby kat dia.."ops jgn slh fhm" mean aku baby lense...

aku ckp mcm ni pasal dah terpengaruh ngn mmber2 aku...depa slalu ckp mcm 2...

so njoy reading my statement yg tunggang langgang..kahkakahhhhh :P weeekkkk

No comments:

Post a Comment