Saturday, March 12, 2011

Braces & Aku

entry aku kali ni berkaitan ngn tajuk nya..




aku ni d lahir kan kureng normal sikit,pasal gigi aku dlu berterabur.. :D
msa aku form 1 aku dah rancang nk pakai,tp x kesampaian,n msa last form 2 baru dapat appointment ngn Doc.. tahu2 je r klu wat ngn government..bertaun r menunggu,asyik ulang alik wat treatment tp x leyh nk pakai2 g pasal terlalu ramai patiant kat KEDAH,n doc ckp aku may b umur 18thn baru leyh pakai,
hampa aku mendengarnya...




tp Kebetulan my MAMA ada ramai kenalan doktot... so nasib aku berubah...
member mama aku syorkan aku wat kat PERLIS time tu, masa 2 aku form3...doc tu ckp kat Perlis patient x ramai so cpt buley pakai...so mama ngn abh aku terus bawak ank kesyngn dia ni p hospital kangar perlis 2..huh BANGGA AKU DPT PARENTS YG SYG KN ANKNYA...THANKS ABAH MAMA...
tp masa aku da bnyk terbuang kat kedah msa treatment n duit pun dh bnyk habis ibarat AIR TERJUN GUNUNG JERAI,...hahaaa

masa kat perlis 2 aku di sambut dngn baik pasai doc tu mmber kpd member mama aku... so special r kiranya... aku just wat treatment 4 kali dlm masa 2 bln n pastu trs boleh pakai,,

tp x smudah yg dijangka..

pakai menda ni amt menyeksakan dan amt menyakitkan... huaaaaaa... >.< ...
aku pakai awal form4...

n da hampir 4 thn x mngunyah chewing gum taw..

stiap kali treatment duit minyk duit tol nk ulang alik kedah ke perlis bukan dekat taw...jauh..

tp mama ngn abah aku tetap buat yg terbaik ntuk ank nya... terharu aku... :')

dah msuk poli ni dah kurang balik kedah,so treatment kat perlis dah tergendala lah...

bangga gak aku dpt gg besi cuz lain dari yg lain..hehee... tp masa gg aku kna cabut 4 batang time tu malu nk bercakap apatah lg senyum..hahaa... terlopong gg aku...

so da lma aku pakai menda alah tu,aku rasa dah mcm sebati kesakitannya...

papaPun thanks ABAH N MAMA yg bnyk membuat yg TERBAIK UNTUK ADIK! JASAMU AKN ADIK KENANG...

No comments:

Post a Comment